Nevek

2011. február 6., vasárnap




Na lessük! <br />

na ezt kiváncsiság ként írom.:-)











remélem:-) <br />





  1. Elgondolkodás




    1. jó tanár

    2. aki érti



      1. kitartás


      2. neki futás

      3. fej vakarás







  2. haj tépés






    • Az első esemény

    • jön a köröm rágás is:-)

    • nos kezd kinos lenni...

    • kezdem kapisgálni





  3. elveszteni a fonalat





  4. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    he he továbbra sem konyitani

    mi van?

    gondolatok
    ez úgy-e vicc?
    kész,csak senki ne kérdeze hogyan....







<br /> tanulunk.... <br />



















egy elvont játék

1,másolsz

2,enterrel javitasz



3,keresed mit hova



4,és hogyan?



5,és javitod a



6, szöveget



7,még hibás



8, alakul



9, megint valami lett:-)







<br /> <TT> <br /> ez megy egy részig... <br /> </TT> <br />


elkészülni


vígyáz


kész


tűz


start

cél


a szöveg alakul izlés szerint...

közép

bal


jobb

 Erről is beszéltem. Most nyomni fogok egy Enter-t.

Itt vagyok.
Alakul ez:-)

én is csak elvesztem a sorokban:-)
na mivan hol a doboz??

Ez fantasztikus !

Teszek néhány hézagot ebbe a szövegbe. /na és még én vagyok elvont....:-)

Ez már fix


A vonal amit fönt látsz középre van igazítva.Az ott van:-)
Az alsó vonal pedig elér a bal oldaltól a jobbig, nincs árnyéka és fehér./stimmel:-)/

Hozzá teszem eredetileg nem így néz ki:-)de ezt az oldal tulajdonságai teszik....net ördöge:-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése